ENTELAH IBAN


Entelah anak mit

Diatu aku datai baru, deka mantai ka sekeda ari entelah anak mit ti agi bisi dikingat ka aku.. lama endar udah enda berEntelah, sekumbang ti jauh bejalai ngiga pemandai ba menua urang.. laban ti begulai enggau bala laut, dia deh nyu enda nemu berEntlah tudah aku tu.. ari- ari jaku laut, masuk kelas nyadi jaku ribai ..

Entelah aku tu, dituju ka ngagai sida ti anembiak aja.. enti sida ketuai nyangka udah nemu..

  1. Batu cheling keliling lumut

  1. Asi mansau periuk pecah

  1. Peda semak mesai tungau, peda jauh mesai langkau

  1. Belanda baka ke digagai, duduk baka ke bisi utai anti

  1. Batu tekis berasap

  1. peputan apai Sali diema tunsang

  1. laja apai Sali enda alah tiap

  1. sirat apai Sali enda alah belit

  1. sumpit ka langit begetar lubang idung

  1. apai Sali ngena karung besi

  1. pecal ba perut melut leka mata

  1. babi ngerembang resam..

  1. pagar urang peda, pagar diri enda peda

  1. pisang sesikat enda alah empa

About Timberland J

SALAM 1Malaysia, terima kasih kerana telah berkunjung ke laman ini..APA pendapat anda tentang artikel ini ?

Posted on 28/04/2008, in dunya kitai iban. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Ted rickie

    bisi entelah baru?

  2. urang Pantu

    asai kala ku ninga ke numbur 2 nya,

    ‘Belanda baka ke digagai, duduk baka ke bisi utai anti’

    -urang pedis perut belanda g jamban, ya? ^^

  3. Unggal Justin nya lina.sama ngau belajar ba ums ditu

  4. meri tabi basa gai aya kitai k bempu ruai tu..
    keterubah aku meri pengaga ati ketegal pengliat ati aya kitai nubuh k blog tu..

    aku diatu benung belajar ka main asal kitai iban, nyadi ke tesis aku.

    aku meri besai terima kasih enti nyema bala kita k bisi mansa ruai tu meri aku penemu pasal Entelah.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 69 other followers

