LIRIK LAGU IBAN FLORA translate


FLORA-JERRY KAMIT
nuan meh sulu ku sayau
dirimulah kekasih yang ku sayang
ti ngasoh atiku seruran rindu
yang menyebabkan hatiku selalu merindu
nuan meh aja ambai
dirimu sajalah kekasihku
ti..semampai dipilih aku
yang..sentiasa dipilih aku
maya tua begulai
masa kita bersama
asai ke atiku dipuput ribut
rasanya hatiku ditiup bayu
maya tua bertemu
masa kita berjumpa
asai ke nyawaku diimbit batu
rasanya hidupku dihimpit batu
sayau-sayau buah atiku
sayang-sayang buah hatiku
nuan tetap ku kenang seilu-ilu
dirimu tetap ku ingat selama-lamanya
dinga-dinga meh sadaku
dengarlah seruanku
aku merindang meri pengerindu
aku menghibur bagi kasih sayang
oh ketegal atiku oh..dara
oh kerana hatiku oh..kasih
ketegal sayau
kerana sayang
aku pan sanggup
diriku pun sanggup
flora…
flora…

intan permata..
intan permata..
ketegal atiku oh ..dara
kerana hatiku oh..kasih
ketegal sayau
kerana sayang
aku pan sanggup
diriku pun sanggup
flora…
flora…
intan permata..
intan permata..
flora seput nyawaku
flora segala hidupku

choros
ketegal atiku oh ..dara
kerana hatiku oh..kasih
ketegal sayau
kerana sayang
aku pan sanggup
diriku pun sanggup
flora…
flora…
intan permata..
intan permata..
flora seput nyawaku
flora segala hidupku
sayau-sayau buah atiku
sayang-sayang buah hatiku
nuan tetap ku kenang seilu-ilu
dirimu tetap ku ingat selama-lamanya
dinga-dinga meh sadaku
dengarlah seruanku
aku merindang meri pengerindu
aku menghibur bagi kasih sayang

About Timberland J

SALAM 1Malaysia, terima kasih kerana telah berkunjung ke laman ini..APA pendapat anda tentang artikel ini ?

Posted on 10/04/2009, in dunya iban. Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. lagu ini memang best~

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 69 other followers

