janji kaban lama


janji Kaban lama

munyi lagu kaban..

Tang semina ngena chara tu aja aku ulih nyadaka semua utai simpan aku ngelama tu.

Pengingat kitai ba sekula chukup besai reti dalam pengidup aku

Maya nya kitai sama begulai ngiga pemandai

Begiga ka anak penemu napi dunya teknologi

ngiga Penemu kena ngubah diri

Begulai baka diri menyadi, pait manis sama disepi

Macham penangul

Semua ditengah ditujah

Betundi ketawa sigi pengawa.. bisi maya ringat maya rindu

Enti maya duduk kediri aku sigi ingat ka kita

Bala kita nyadi peransang aku belajar

Kala besilisih penemu

Enti dikenang tau ngasuh sinu, laban pengingat nya udah nyadi dulu

Deka aku ngatur perkara nya agi ngambi nyadi baru.munyi lagu kaul tua kelia

Diatu kitai makin jauh, ngemai tuju diri empu..

Biar meh kitai beserara enti nya ngemai penguntung penyenang diri empu..

Aku arap ke kitai tau betemu baru baka kedulu suba, enda ngira maya, jam endur..
 
Salam naka pengelenggau ari aku..

sinu amai ati..