meli dapur mikrowave flameless RM1200


Tawaran hebat bulan ini….MURAH !!!!
AOWA aw551C0  Induction cooker ( dapur elektrik mikro )
HARGA asal/kedai RM2999
Warranty 1 tahun


Ciri-ciri
–    Mudah digunakan, dapat tetapkan masa memasak, jimat elektrik, selamat digunakan,senang dicuci DAN paling hebat mengunakan kuasa mikro iaitu tanpa mengunakan api atau haba..

THIS IS NEW ITEM. NEVER BEEN USED.
Barang baru dan tidak pernah digunakan.

TAWARAN HARGA SAYA
RM1100
Harga ini hanya pada permulaan promosi saya saja. Potongan lebih dari 50%. Rasa tak percaya kan ??

Jadi apa tunggu lagi.. cepat buat tempahan.. kerana saya bila-bila masa saja akan mengubah kandungan iklan saya ini. Dan mungkin akan menambahkan lagi harga ini.. rugi lah saya jual kalau asyik jual separuh harga.

KEPADA SESIAPA BERMINAT..
EMAIL : entakit@live.com / drlands87@gmail.com
atau phone: 0135742786.

lebih lanjut..sila layari laman web aowa..

http://www.aowa.biz/malaysia/pd_aw55ico.asp